Onsdag

Homer var duktig! Red i ridhuset och sen skrittade jag ut i skogen, vilket gick jätte bra. Tog några skutt över några bockar som stog i ridhuset också. Den ponnyn har ju faktiskt den bästa hopptekniken jag någonsin sett. Så det är så bara såå kul att få känna på all energi och scoop den lilla har! Lyckades ta en bild på honom idag också, och kan ju inte säga annat än att jag tycker han är sjukt söt! :)
 
Bilden är dock tagen efter passet, så han ser lite trött ut! ;)
 
Sen hade jag två lektioner för två olika skolor. Min sista skola fick hoppa, vilket dom gjorde jätte fint! :) Kul! Sen blev jag frågad att rida en ny unghäst som Nathalie fick hem idag till sitt beridar och tävlingsstall. Så om allt blir som det är tänkt så ska jag rida den på fredag. En treåring.. Så får väl se hur det går! ^^
 
Sen på kvällen red jag Fancy. bara väldigt lätt idag i alla gångarter.. :) Fokuserade på takten och att få upp hennes nos i lodplan.. annars var det väldigt lungt som sagt och hon blev inte ens svettig. Så det va nog ett väldigt lagom pass med andra ord! :) Imorgon får hon stå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0