Onsdag

Idag har jag inte gjort nåt.. känns ganska värdelöst med tanke på vad jag egentligen skulle behöva göra..
 
eller okej, jag har nästan gjort klart en julshowsprogram/häfte och så har jag gjort klart en läxa som ska vara klar till Tisdag på Strömsholm. sen har jag kollat på en film.. men tvekar på att det räknas som något vettigt! 
 
Egentligen borde jag ta tag i att städa min bil, men nja, vi får se.. inom en snar framtid måste det göras iaf! Just nu lyssnar jag på musik, och gör typ ingenting.. väntar på att tiden ska gå så jag får åka och jobba och sen rida Fancy! :) Vettigt..
 

Som sagt så ska jag åka och jobba snart.. Sen ska jag vidare till Lagga! Där väntar Johanna och vi ska planera Laggas julshow ytterligare. :) Och sen rida finaste Fancy! Sen ikväll blir det Grey´s såklart! :)
 
Fancy några veckor gammal på bilden. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0