Lördag

Dagen började med ett pass på fancy på morgonen. Hon var väldigt pigg, vilket jag förstår då hon faktiskt stått i tre dagar i rad denna vecka. Travade över lite bommar och lite cavaletti vilket gjorde susen, då hon bromsade upp automatiskt över dom! Verkligen super att ha sånt på banan när hon är på springhumör! Men allt som allt var hon ganska fin endå!
 
Sen åkte jag till Sigtuna och pratade med massa inför KM dressyren. Hjälpte några av mina elever på framridning och coachning. Sen red jag Homer i privatstallet. Vilket gick bra! :) Den hästen blir verkligen bättre och bättre för varje dag som går, vilket är skitkul! Mina elever på Km dressyren var också super duktiga, och det var riktigt roligt att hjälpa till!
 
Sen på em har jag haft ett möte i stallet där vi diskuterade lite julshow, lite jullovsaktiviteter och allt sånt. 
 
Så nu på Jullovet kan ni skriva upp att det kommer iaf en hästhajk som jag och (ev Erika) annordnar! Sen ska jag fixa en kortkurs i dressyr och eventuellt ha en hoppkurs/dag också! Mer info kommer om detta lite längre fram! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0