Lördag

Fancy var toppen idag, väldigt lyhörd och duktig! :) red i ridhuset först tillsammans med en ridgrupp och sen skrittade jag ut och klättrade lite. :) 
 
Sen åkte jag vidare till Sigtuna och red den treåriga hingsten igen. Prövade även på galoppen idag Han var precis som igår otroligt snäll och helt okomplicerad. Så skönt! :) Ska se om jag ska prova rida ut han i veckan också tillsammans med Natta. Tycker det är superkul att jag får vara med och rida lite på hennes hästar också! :D
 
Sen hade jag mina vanliga grupper . grupp ett övade på galoppbommar och grupp två hade genomgång ich fick pröva på bakdelsvändningar. Dom var jätte duktiga! Blir så glad av att ha mina Lördags-grupper. Dom är verkligen bäst! :D
 
Ska försöka ta bild på fina Calypso nästa gång jag är där! :D
 
Min vackraste lilla ponny! :)<3 Funderar på att åka och miljöträna för första gången snart.. Kanske på Sigtuna! Eller Jälla.. :) Vi får se! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0