fredag!

Nu sitter jag hemma, har precis dushat och ätit! Snart ska jag fixa mig inför jobbet!
 
Idag ska jag rida en ny unghäst som kom till Sigtuna natten mellan Onsdag-Torsdag. Hingst på tre år. Ska bli väldigt spännande att se vad det är för något. Hoppas bara att den är snäll så jag sitter kvar! haha! Sen ska jag rida Homer igen såklart! :)
 
Sen ska vi träna lite till julshowen på Sigtuna. Så jag ska pröva och rida GG, en häst som jag tror ska passa mig! Har ju haft honom ganska mycket på mina lektioner. och han ser ganska trevlig ut. men vi får se hur de blir! :)
 
Direkt efter detta ska jag vidare till min farfar som fyller år. därför får Fancy även idag en liten vila... Men tror inte det gör sådär jätte mycket iaf. :)
 
På bilden har vi GG, med en av mina elever från en av mina Lördags grupper! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0