fancy

lite uppdatering om Fancy nu då.. Har tyvärr inte hunnit rida på tre dagar då jag har varit runt på Kullavreta och Sigtuna för att jobba och rida olika hästar. Känns inte som jag gör annat än att rida och hålla lektioner. men vad gör det när det är så fruktansvärt kul!?
 
Kan inte annat än le när jag ser mina duktiga elever som verkligen gör framsteg för varje vecka som går! :D 
 
I vilket fall som helst fick Fancy dock gå ut en promenad i skogen med hennes skötare på ridskolan, vilket såklart var superbra! :) Och sen idag löshoppade vi henne, vilket hon gjorde bra! :)
 
Imorgon blir det en kort check på banan för att kolla av lite inför Söndagens dressyrträning för Matts ! :D Ska bli så kul att träna på Fancy! :) Är riktigt taggad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0