Duktiga hästar!

Homer var lite spänd på uteritten idag, men skötte sig underlag väldigt bra och gjorde det han skulle och slappnade av riktigt bra i slutet! :) Unghästen fick rida ut för första gången idag, dock bara i skritt. Men han var vääldigt duktig och väldigt snäll. Var dock lite svårt att få stopp på honom. haha, men han skrittade väldigt snällt iaf! Och för att vara hingst är han otroligt snäll. Den snällaste jag träffat faktiskt!
 
Fancy dubbellongerade jag. Hon har ju dock en liten svullnad som hon haft ca en vecka på höger fram. Trode den skulle gå ner bara hon fick röra sig.. men den är kvar vilket gör mig lite orolig. Eftersom Felix åkte in på cliniken idag så passade Mia på att rådfråga om fancys svullnad. Så nu ska jag försöka göra böjprov på den fram bara och kolla om hon blir påverkad. Om hon inte blir det så rider vi bara på! Hon ömmar nämligen ingenting alls och verkar helt oberörd av det. Hoppas att det inte är något att bry sig om.. :) Hon var iaf väldigt duktig idag och det märks verkligen att hon gillar att jobba! :D<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0