Dagens plan

Är på Strömsholm idag också. Prov och avslutning står på schemat! Sen slutar jag vid 1-tiden. Får se hur underlaget är på Slavsta ridbana, men om de är bra där så ska jag hållla två träningar två kvällen. Annars är planen att jag rider Fancy! :) Ska jobba på massor med skänkelvikningar på volterna och även lite när jag byter varv som på volt tillbaka eller liknande. Det brukar vara med effektivt på Fancy! Tänker också att jag övar en hel del på framdelsvändningar, och får henne att ta ett steg i taget så hon inte ramlar iväg. 
 
Vi får se hur kvällen blir! Men först ska jag genomföra provet och ha denna avslutningslunch. :)
 
haha, älskar att alla hästar står stilla och fint, utom Nixa som håller på att ändra sin position i sidled. Inte den bästa bilden. Men hon är endå väldigt söt! åå, vad jag saknar henne! Måste nog åka dit igen innan hon blir såld! Synd att jag inte har fler timmar på dygnet!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0