Dagens

Idag ska jag ta tag i att fixa bilen.. iaf invändigt! Sen ska jag åka upp till stallet och typ tömköra Fancy.. eller rida ut.. det har jag inte riktigt bestämt än. :) men lutar åt att tömköra/dubellongera! :)
 
Jag måste säga att jag rekommenderar verkligen att tömköra/dubbellongera minst en gång i veckan när man har häst! det ger så mycket, och alla hästar som jag har haft eller ridit in så har verkligen svarat jätte bra på det. Extra tydligt var det på Casper när jag red in honom. Han var alltid så lösgjord och fin dagen efter jag hade tömkört! Så ta er tid och gör det! :)
 
 
Sen har jag mina vanliga lektioner på Sigtuna ikväll så är inte hemma förrän runt 22.00. Sen ska jag även hoppa Homer litegrann idag! :) Han har ju inte riktigt hoppat på länge nu, så han är säkert pigg och glad! :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Måste bara lära mig att göra det så kommer jag absolut att köra stenhårt på det =) Svårt när man inte kan bara =P

2013-11-22 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0