Bästa känslan på länge!

Hoppade Homer idag. Ställde upp en vanlig 5,½ och sen gjorde jag den bredare och galopperade in. Shiit vad den hästen hoppar! Har nog aldrig sett eller känt en häst som hoppat så bra i hela mitt liv. Och vilken känsla! Han verkligen flyger över kan man ju lungt säga! Jag har ju inte hoppat nån "riktig" hopphäst på ett tag. Hoppar ju nästan bara unghästarna. Så det här var riktigt, riktigt kul! Att det är mitt jobb gör ju inte saken värre direkt! Så jag ska kanske starta honom i avd B på någon tävling så småningom. vi får se vad dom händer. Inget är ju skrivet i sten än! 
 
Riktigt roligt var det och nu kan jag leva på det hela helgen! :D
 
Gulligaste Homer! :D<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0