- Söndag, farsdag och pappas födelsedag

Idag började dagen med sovmorgon, så skönt! :D Sen gick jag till stallet och planerade klart julshowen! Så nu är allt uppsatt i stallet! :)
Har hoppat Fancy som för övrigt var super duktig! I passets början var hon mer vild än tam och var allmänt springig. men efter att ha ridit 5-10min började hon lyssna bra och i slutet hoppade vi en bana utan problem. Vi hoppade våran första kombination idag också, vilken hon verkade helt lugn med, och dessutom var hon väldigt duktig! :D
 
Sen hade jag två hoppgrupper. Dom var super duktiga, allihopa! Alltid roligt med hoppningarna. Tråkigt bara att dom går så himla fort.. ^^
 
Nu på kvällen har jag firat min pappa som fyller år. Patrik och Erika var här också, så det var familjemys på hög nivå! :) Vilket självklart gillas då vi inte träffas alla samtidigt så ofta nu för tiden.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0