- Häst uppdatering!

(Detta inlägg skulle publiceras igår (Fredag) men konstigt nog gjorde det inte det.) Men de är skriver Fredag! :)
 
Unghästen som vi just nu kallar calypso var super trevlig. Väldigt snäll. Kunde dock inte sådär jätte mycket med, väldigt snäll som sagt.. Så imorgon ska jag rida igen. Hoppas på att han är lika snäll då! :)
 
Homer var super duktig. Amanda (ägaren) hoppade upp efter att jag ridit och det såg jätte fint ut! Vilken ponny alltså.. Det var bara 2 veckor sen som jag satt på honom för allra första gången.. och vilken skillnad det är hos ponnyn. Jag tycker att han är klockren och en riktigt guldponny! :)
 
Sen red jag GG på julshowsträningen.. haha , jag som trode det där var en häst för mig. Så fel man kan ha! Nej, även fast den ser väldigt trevlig ut så var det ingenting för mig. En bra häst, helt klart! Men fick inte direkt en bra feeling på honom. Så jag letar vidare efter den rätta inför showen! ;) Har ju inte sådär jätte mkt tid på mig, så hoppas jag kan fixa endå! :)
 
det var alla hästar idag! :) Imorgon väntar nya utmaningar! Hingsten ska ridas! och Homer ska gå på sin första kurs med ägaren. Hoppas det går bra såklart! :D Och självklart ska Fancy ridas på förmiddagen också! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0