- 9 hästar gjorda!

Idag har det varit fullt upp! Hunnit med att motionera 9 hästar. (Mest longerat, men även ridit några stycken.) Under dagen har jag även gjort allt annat som ingår i jobbet. Mockat och fixat allmänt i stallet. 
 
sen har jag och erika planerat våran nummer på julshowen. Så imorgon ska jag till Patrik och Bea för att kolla lite mera på vad som kan vara möjligt m.m. Kan ju tyvärr inte avslöja för mycket då jag och Erika ska tävla mot Emma & Johanna.. och ja.. jag vet ju att dom kikar in här ibland och läser.. haha! Men jag kan lova att vårat nummer kommer att äga och det är inget ni vill missa! ;)
 
Är jätte taggad! :D
 
Ikväll har jag kvällsfodringen.. Nu ska jag äta tårta och kolla på film! ;)
 
Gammal bild på mig & Erika! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0