- 6 saker ni kanske inte visste om mig!

1. Jag gillar att dansa, och älskar att kolla på tex riverdance.. Blir glad av det!
 
 
 
2. Jag är väldigt ambitiös gällande andra, men slappar gärna hemma. ett exempel på min lathet är att mitt rum nästan alltid ser ut som ett kaos! ^^
 
3. Jag älskar att känna att jag kan saker! Hatar att känna att jag "inte klarar av något". Och om fallet är så, då behöver jag oftast tvingas till att göra det endå för att jag ska känna att jag faktiskt kan.
 
4. Jag har blivit frågad några gånger om att hålla clinik eller demos. men tycker själv att jag inte är tillräckligt bra och kan inte undvika att fundera om någon ens skulle komma.. Så jag är inte alltid så självsäker som jag faktiskt ofta ser ut att vara!
 
5. Jag är ett såkallat kontrollfreak gällande saker som jag är ansvarig för. Om jag tex är delansvarig på en julshow som fallet är nu.. Så måste jag ha koll på allt och jag vill gärna göra det mesta för mig själv för att veta att det blir gjort och framförallt för att jag hatar att säga "jag vet inte" om någon frågar. 
 
6. Jag är en person som måste göra saker... Känner mig alltid väldigt illa till mods om jag sitter hemma vid datorn en hel dag.. Då känner jag mig som en dålig människa. Jag mår bäst av att faktiskt göra någonting! Bara att gå upp en timme till stallet kan göra så jag känner att dagen blev bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0