Uteritt

Idag red jag Fancy själv, utan sällskap i skogen på en uteritt. De flesta brukar ju vara lite mera uppspelta för att dom blir själva och stressa och kanske gnägga nåt. Men Fancy var så duktig så! Jag ledde henne tills vi kom in i skogen, och väl i skogen hoppade jag upp. Mest för att kolla så hon inte blev stressad och sprang hem igen och för att det är lättare att rida i skogen där det är lite steningt så hon får tänka på vart hon kliver. 
 
I vilket fall som helst var hon jätte duktig, och idag tvekade hon inte alls vid dikerna vi red över, utan hoppade snällt över dom. Leran i skogen var heller inte några som helst problem och hon tog det med ro. Skönt! :D
 
Imorgon tänkte jag rida henne igen, kanske blir någon galopp om vi har tur! :D
 
sessan, endast några timmar gammal ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0