Uteritt med bästa Jenny!

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Sov till kl 12. Kände mig as dålig... Imorgon ska jag sätta klockan på 10 tror jag.. det är absolut maxtiden tycker jag! 
 
Sen iaf så frågade Jenny mig om vi kunde rida ut, tror det var räddningen på dagen! :) Iaf så tog jag Casper och så red jag och Jenny ut på en mysig tur. Casper var väldigt duktig och väldigt snäll. Han har ju dock inte så vägvinnande steg så han hamnade ju lite efter Candy i galoppen.. haha, trots jag drev ganska mycket så var vi inte ens i närheten att komma nära dom, och kan svära på att jenny inte ens gasade. ^^ haha, jaja. så går det om man rider Casper! Var ivarjefall en väldigt trevlig ridtur! :D
 
Casper efter ridturen! :)<3

Kommentarer
Postat av: tova

världens bästa häst!! <3<3<3<3

2013-06-06 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0