Sista uteritten

Idag red jag och Martina våran sista uteritt tillsammas på våra hästar! Nixa njöt av fulla drag och var toppen även idag! Får sån där känsla att jag kan ha långa tyglar och bara driva på. Ni vet sån där känsla när man kan lita på hästen till 100% och bara njuta av fulla drag. Härligt att få sånna stunder med Nixa! :D 
 
Imorgon är det programridning på Nixa! Jag valde att rida LB:3 då det inte satt helt förra gången. jag pratade med Agneta vad hon tyckte. Skönt att hon tänkte precis som mig! Det vi sa är att vi vet ju att hon kan alla rörelser som ingår i tex LA:4an, men eftersom det inte funkade med humöret sist på LB:3an så är det ju kul att rida den bra först! :) Så LB:3 blir det! :) Ska försöka få någon att filma så ni får se sen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0