Ridsugen!

ja, det har bara gått tre dagar sen jag slutade på Strömsholm. Men känns som en hel evighet. Är sugen på att träna både hoppning och dressyr och ha ett riktigt mål! Vill komma ut och tävla också!
 
Red ju Fancy idag igen då, fast hon räknas inte riktigt som att rida än så länge. ;) I vilket fall som helst.. Om det är någon som vill ha sin häst riden någon dag här i veckan. Hoppning eller dressyr doesn´t matter! bara jag har en häst som är hyffsat bra som man kan få lite feeling på! Så säg till! Håller på att dö här! haha, kan se mig framför mig i Turkiet när jag inte kommer rida på en hel vecka. Kommer antagligen att få lite ångest.. 
 
Får se om jag tar och trimmar Casper lite imorgon också kanske.. Bättre det än inget! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0