Miss U

Kan ju börja med att säga att jag blev godkänd på kursen och att jag är nöjd med mina betyg. ;) När jag skulle åka därifrån så var Nixa duktig med lastningen och allt gick bra. Var dock HEMSKT att säga hejdå. Alltså jag trode verkligen inte att det skulle vara jobbigt, för jag är ingen människa som brukar bli speciellt känslig av mig. Men när jag sa hejdå till Martina så brast det. Ush och fy! Tur att jag ska hälsa på henne i skåne i sommar!
 
Sen åkte vi och lämnade Nixa. Alltså det var sååå jobbigt! Tänk endå allt hon har lärt mig och vilken resa vi har gjort tillsammans! Kändes hemskt att lämna henne! Kändes dock bra att hon ägs av dom hon gör då dom verkligen tycker om henne. :) Höll mig för att inte gråta när jag sa hejdå till henne. Sen i bilen var det jobbigt. Kändes verkligen som att jag lämnade en stor del av mitt liv.. Kändes med andra ord väldigt hemskt!
 
Även fast Nixa är speciell och ja, inte på min sida alla gånger så älskar jag henne sjukt mycket och jag kommer verkligen sakna henne! Hon kommer alltid ha en del av mitt hjärta! :,( </3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0