Hoppning

Erika kom igår em och var här fram tills idag. Vilket var väldigt trevligt! :D Förmiddagen spenderades på visning i Strömsholms slott, och eftermiddagen spenderades med Nixa då vi skulle hoppa på tågbanan! Hoppningen gick bra och Nixa skötte sig relativt bra. Hon hade lite små ryck i början av passet, men allt eftersom kom hon igång lite mera i kroppen och hoppade fint! 
 
Sen i slutet fick Erika hoppa upp pch trava av henne lite. Så nu har Erika ridit Nixa för sista gången. och jag har bara 2 ggr kvar! :( Fyfan alltså, förstår inte hur folk kan sälja sina hästar efter flera år tillsammans. jag har haft Nixa i typ ett halvår och jag håller på att sakna ihjäl med redan innan jag lämnat henne.. Kommer helt klart bli en jobbig dag på Fredag! :(
 
Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0