Examensprov!

Först var det samtal i två grupper i klassen. där skulle man svara på lite frågor som man fick tex, vad man ansåg var en bra ridskolehäst eller liknande. Ganska lätt med andra ord!
 
Sen var det lektion. jag hade gymnastikhoppning! Eleverna jag hade var verkligen super roliga! (RSG2.) Jag hade roligt och jag är nöjd över min lektion! :)
 
Sen hade vi lunch och efterråt skulle vi ha en miniteorilektion. Vi fick ett ämne som vi skulle prata om i ca 5min. Jag fick ämnet "Hästens form". Tack för den lixom! Haha, fy fan säger jag bara! Men men, jag är ju ganska bra på att snacka.. så jag pratade om massor med saker där. Dock tror jag inte det gick så bra... eller jag fick väl med det mesta. men det var ju inte min bästa prestation direkt!
 
Sen var det ridning, dressyr och hoppning! Nixa var super pigg, tror hon kände av nervositeten i luften av alla oss som skulle göra provet. Ivf så var hon pigg på ett väldigt bra sätt. I dressyren blev hon dock ngt trippig, då jag vill att hon ska vänta på mig lite mer än vad hon gjorde. men hon blev endå riktigt fin imellanåt!
 
I hoppningen blev jag possitvt överraskad då hon verkligen spetsade öronen så fort hon såg hindret och hoppade med bjudning. Hon tvekade inte ett enda steg. Hon trode nog att hon var bäst i världen där.. haha, hon var t.o.m svår att stanna. och det är inte ofta! men hon hoppade som en klocka och var super duktig! :)
 
Allt som allt är jag väldigt nöjd, dock inte över teorilektionen.. men tror det ordnar sig endå! 
 
kvällen har spenderas på MAX med malin, Emmy & Anna! ^^
 
gammal bild. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0