Torsdag

Känner mig faktiskt väldigt aktiv idag! Efter skolan så hade vi stalltjänst. sen hjälpte vi Tina att fixa hennes box (plocka ut bädden och ta in nytt spån.) Sen åkte jag & Anna vidare mot Hööks som blev nyöppnad idag här i närheten. Fick en svamp och en höpåse (rosa) för endast 6kr. Haha, kände att det var bra gjort! :D Sen handlade vi lite mat. Sen nu när vi kom hem så har jag precis klippt Anna och så har jag även fixat det sista på min powerpoint till lektionen på Måndag!
 
Snart tänkte jag packa till imorgon då jag ska hem över helgen, och sen ska jag sova! :D SKÖÖNT!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Kauppinen

Hej fin blogg, läs gärna min blogg och kommentera mina inlägg och var med i min frågestund! ;)

2013-03-22 @ 16:51:09
URL: http://linka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0