Super duktig!

 
Idag var det Nixas dag verkligen! Hon var superfin nästan hela passet igenom. red dressyrlektion för Agneta i det nya ridhuset. vi red massor med volter i båda varven och fokus låg på galoppfattningar från skritt och galopp till skritt. På Nixa behövs det mycket planering och jag måste verkligen känna in när ytterbak går fram för att få en bra fattning. och med Agnetas hjälp blev det super! I höger varvet var hon helt awesome! och i Vänster var hon super duktig för att vara henne! Så idag kände jag faktiskt att det gick jätte bra och jag fick en super känsla i galoppen och även i traven! :) Nu måste jag bara jobba på att hon går fram till vänstertygeln. Men annars var hon super! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superkul !! att hårt arbete lönar sig, fortsätt så kommer ni lära er mkt tillsammans och ha mkt roligt i hop./Agge

2013-03-09 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0