Söndag!

Martina & Bunny på bilden! :)
 
Imorse klev jag upp kl 6 för att fodra hästarna i stallet och ha morgonstalltjänst! Sen red jag & martina ut på våra hästar. Det var as kallt, så vi red bara en kort runda i skritt och trav.. men men Nixa skötte sig ivf relativt bra. Det enda som jag stör mig på är att hon alltid i början när vi rider ut typ går på Bunny för att få stöd.. haha, så störande. men annars skötte hon sig ivf bra! :)
 
Sen kom pappa förbi och hämtade transporten också mitt på dagen. :) Väldigt snällt av honom, tack! :)
 
Nu på em har jag haft stalltjänsten igen och SRL2orna började idag också och kom in i stallet. Får lite flachback när man ser hur förvirrade dom är och frågar massor utav saker. haha, jag var ju helt lost första gången jag kom hit! ^^
 
Skön dag iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0