Måndag

dagen började med teori, sen var det sitsträning med markarbete som gällde. Jag & martina hade Bunny som för övrigt var väldigt duktig! haha, alltså måste säga att det var väldigt speciellt att ha sitsträning sådär och hoppa samtidigt. Kul var det ivf! :) Sen hadfe vi ridning u-met dressyr fokus på galoppfattningar. Jag hade en häst som heter Coral. ett hoppsto. ja, ganska stel, så.. men skötte ju övningen helt okej och mitt mål var att överleva lektionen utan massa skutt och att hon stannade. Så det var ju bra att målet uppfylldes ivf. ;) Högakrav jag har känner jag ! ^^
 
Johanna red Nixa idag och ska rida henne på Torsdag igen. Hon skötte sig bra! :)
 
Nu på kvällen har jag kollat lite på dressyrtävlingar i röda ridhuset. :) Blir så sugen på att komma igång att tävla alltså ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0