lite störd!?

Idag när jag skulle ta in Nixa var hon helt störd.. Hon små stegrade och hade allmänt ryck. Sen tog jag henne direkt till ridhuset då jag tyckte att hon kunde skritta av sig energin! Hon lugnade genast sig nör hon kom in och skriittade på och var sitt vanliga jag. Efter ca ett varv så ställde hon sig rakt upp. Utan förvarning, utan att ha blivit rädd eller spänt sig. Sen när hon kommit ner igen så stog hon bara och kollade på mig med sina snälla ögon och sa typ "ska vi gå vidare?". Sen var hon lika snäll igen.. Konstigt!
 
Jag fattade verkligen inte hur det kom sig att hon ställde sig. Men nu vet jag att det inte bara händer när vi rider iaf. :S Stackars min fina ! :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0