Härlig dag!

Idag började dagen med en film. Sen städade jag lite i huset och sen gick jag vidare till stallet. Gick en promenad med bunny, hade hagbyten och fixade allmänt i stallet. sen skulle jag rida Nixa i ridhuset. Vi skulle dock ta oss själva till det gula ridhuset vilket inte var den bästa idén tydligen. Hon vägrade att gå och stog mest stilla eller på sina bakben. Dumma häst! Sen kom det som tur var en tjej som skulle rida sin häst åt samma håll som jag hängde med. Hon var dock väldigt skeptisk och ville inte bla gå förbi några vagnar som var uppställda på vägen. trots att den andra hästen gick så var hon så jäkla dum och stannade. Som tur var kom stallchefen Jonas och ledde förbi min häst. tur det! :)
 
Sen väl i ridhuset var Nixa duktig och väldigt pigg och framåt för skänkeln. Kul! :) Agge och mamma kom förbi också och kollade först när jag red. :) Sen åt vi lite påsklunch och sen hjälpte dom mig med stalltjänsten på eftermiddan och sist men inte minst så gick vi en promenad i solen! Sen tog vi ifs en fika på markan också. men men, jätte härligt att dom kom en sväng och höll mig sällskap! :D
 
Och tack mamma för påskägget, solbrillorna och godiset! :D<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0