Fredag

Idag när jag vaknade så tog jag och lå¨g kvar i sängen och kollade på en film. Sen gick jag till stallet och red ut en sväng på Nixa tsm med Tina och en till från RSG. Nixa var superduktig, trots att Nicki (Tina häst hoppade och studsade lite så var hon lugn och stabil.) Jätte härligt att rida ut också pga vädret!
 
Sen red jag även en sväng på Bunny i ridhuset. Hon tog fram sin lite rädda sida när hon såg två hästar som drog en vagn på stallplan. Haha, som tur är så är ju Bunnu snäll och gör inget då.. Om det var Nixa så skulle hon ju ställa sig eller nåt.. men Bunny bara kollade vääldigt mycket och steppade runt lite och kände sig allmänt obekväm. Hon blev däremot mycket bättre efter 20min i ridhuset. I Slutet var hon avslappnad igen och jätte fin, så då bestämmde jag mig för att gå tbx till stallet igen. :)
 
Jaja, nu ska jag gå en sväng till stallet igen och kolla till hästarna. Tar ju hand om 3 hästar nu i helgen, så måste fixa lite höpåsar också tänkte jag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0