Bra dag! :D

Måndagen började med ridlektion på Kallio (Johannas hopphäst.) Vi skulle hoppa relaterade avstånd. Och guud vad roligt det var! Han är en sån häst som älskar att busa också, (vilket jag tycker är roligt på en bra nivå!) Så i slutet var han super fin och framme till bettet och var verkligen suuper! haha, sötnosen hör då när A-C låter lite på läktaren, så han flyger och skrämmer halva gruppen också och drar världens bockresa. Haha, så kul! Men han var ivf fin efterråt så det gör inget! :)
 
Sen hade jag min lektion på sal om terräng och naturhinder. Var faktiskt inte ett dugg nervös, så skönt! & jag är jätte nöjd med lektionen faktiskt! inte ofta man är det! Så nu ska jag njuta av stunden! ;)
 
Nu på em och kvällen har vi kollat på seminarium och clinik för Henrik Von Eckerman. INSPERERANDE och helt klart kul att se! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0