- Dagens planer

Idag (Lördag) händer det ganska mycket.. eller ja, ganska mycket roliga saker iaf!
 
nu på morgonen tog jag tillfället till akt och kollade på ett avsnitt av beauty and the beast. Sen kan jag inte bestämma mig här om jag ska sätta mig och plugga lite eller om jag ska åka till stallet. hmm!?
 
Senare iaf ska jag till Sigtuna och hålla två lektioner. Ska bli så kul att träffa mina elever igen! :D Sen ska jag vidare till Lagga för att vara med på styrelsemöte. Sen ska jag hjälpa till med en myskväll på Lagga.. Eller rättare sagt vara med och leka! haha, jag älskar att leka! :D Sen ska jag och Inez vidare hem till mig och här ska vi ha en filmkväll med bland annat erika. Vet faktiskt inte vilka fler som skulle komma. jaja, det får vi se! :)
 
Rolig dag iaf! :) Tänkte hålla på med Fancy ngt också om jag hinner! :D
 
Rolig dag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0