Tidsinställt inlägg

Ja, eftersom jag inte är i Sverige vid den här tidspunkten så tänkte jag göra ett tidinlagt inlägg..
 
I veckan händer det faktiskt mycket som jag missar här i Sverige!
 
För det första så var det ju hästensdag igår och mitt duktiga ponnylag tävlade finalen på Säfva! Jag hoppas att det gick bra för er alla och att alla är glada och nöjda! :) Såfort jag har internet så ska jag lätt gå in och kolla på lite olika bloggar för att se bilder från Hästensdag och sen måste jag ju in på Equipe och kolla lagresultaten från div 3! Skulle ju vara såå kul om mina Laggaryttare vann hela serien! :D
 
Sen vill jag önska Carro lycka till på provridningen på Fredag! 
 
Sen sist men inte minst så vill jag absolut påminna duktiga Sofie och Erika att jobba hårt och se till så ni jobbar tillsammans så att ni har stenkoll på hopptävlingen på Söndag! Det viktigaste är att få ut all information och sammrbeta! Så kommer jag dit så tidigt jag kan på Söndag och är funkis! :D
 
Om ni vill nå mig så görs det nog lättast via facebook.. om jag har internet nångång vill säga! ;) Jag vill höra och se allt som försigår! :D
 
3 år gammal bild.. Tiden går fooort när man har kul! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0