Onsdag

Åkte till Gränby med jenny och shoppade lite. Köpte inte mycket precis, blev ett sommarlinne, en eyeliner och lite annat smått och gott som hårnålar och snoddar. behövs alltid! Det var i vilket fall som helst väldigt skönt att bara kunna vara och shoppa lite sådär. :)
 
Sen har jag packat upp lite från resan, och sen på kvällen åkte jag med jenny till Jälla och var med/red en stund på Candy. Jenny red henne först och sen hoppade jag upp en liten stund. Kul att rida andra hästar ibland! Dessutom lär man sig oftast nånting från varje häst! Candy var som väntat rolig att rida! Den stunden jag red henne var bara för att känna på henne hur hon var för att senare om Jenny får förhinder någon gång eller inte kan rida så kan jag hoppa in och rida ut på Candy eller liknande. Som en inhoppare helt enkelt! :) 
 
Candy är hästen åt höger! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0