Midsommarhelgen

Nu till summering av midsommarhelgen. I Fredags åkte jag och mamma upp till Edersberg (upp mot Mora hållet) och firade midsommar. Dom har så fina traditioner och det var verkligen super mysigt! Var där med Beas familj och firade! Sen på midsommardagen vaknade jag set och gjorde typ inget förrän kvällen då jag gick till magnus. Där var Jocke och markus också så vi spelade lite wiie och drack lite. Sen gick vi vidare till Pottis och hälsade på massor med folk! Var hemma kanske vid 02.30 så det blev som tur var inte så sent. Men kul var det! :D
 
Nu är midsommarfirandet slut, men jag måste endå säga att det är nåt speciellt med midsommar endå! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0