Första dagen på jobbet!

Idag började ridlägerna på Sigtuna Ridskola. Väldigt roligt var det och ungarna var super duktiga! Höll i de ridlektioner och lite teorilektioner. Första dagen känner man sig ju lite lost med alla namn som ska printas in i huvudet osv. men det gick bra och dom var som sagt superduktiga! :)
 
Meningen var att jag skulle ha en privatlektion nu på kvällen och rida Fancy senare. men fick förhinder då jag måste åka till Sigtuna igen och hålla en kvällslektion som jag lite förvirrat hade glömt att jag skulle ha. ^^ Så jag hoppas privatlektionen blir flyttat en dag, får se om ryttaren kan helt enkelt! :)
 
men men, hittils en väldigt bra dag, vilket gillas! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0