Tävla för Strömsholm

Blev tillfrågad av Agneta om vi ska starta ett div 3 lag för Strömsholm nu i vår. och då tyckte hon att vi som var topp fyra här på programridningen skulle rida i lag. As kul tänkte jag direkt såklart, tävlingsnörden som jag är ! ^^ haha, men nu när jag tänker lite närmare och har kollat vilka program det är så kanske jag bangar. Nixa är ju inte så jätte duktig än och hon har ju fortfarande lite grejer för sig ibland. ;) Programmen dom har i div 3 i västmanland är (om jag minns rätt) LB:3 och LA:4. LB:3 skulle vi nog klara av. men sen vet jag inte riktigt. ^^ Men men.. super kul att bli tillfrågad ivarje fall! :D
 
Fabiola får stå för bilden. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0