Strömsholm!

 
 Jag mår jätte bra och har det toppen på Strömsholm. Är verkligen superkul och mina kompisar är verkligen supershyssta! :D Jag trivs jätte bra med dom jag bor med och ja, allting funkar bra helt enkelt! 
 
Nixa har installerat sig i stallet br och hon sköter sig. Hon lyckades dock stegra ganska högt i Onsdags så att jag ramlade av. Men annars har hon varit toppen! På både hopp & dressyrlektionerna! 
 
Lärarna är superbr och jag känner att jag verkligen har lärt mig  supermycket på bara en vecka. Ska bli så kul och lärorikt att vara där 19 veckor till! :D 
 
Vi får hålla tummarna att Nixa fortsätter vara duktig och utvecklas. Vi övade på galoppfattningar häromdagen, (vilket inte är Nixas starka sida) men hon var as duktig och fattade galoppen superfint om och om igen. Snacka om FRAMSTEG!! :D Min fiiina! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0