Överlydig pålle

jag har en så härlig häst! Tänk er att hon var helt .. ja vad ska jag säga.. övertaggad!? när hon kom till oss. Alltså bockningarna och stegrandet var ju inte det roligaste, dessutom var hon väldigt bra på att bara ta bettet och springa. ta in nosen och fusk-gå. inte nog med det så var hon ganska bitchig i stallet.. inte alls farligt vad man kanske är van vid med vissa hästar.. men hon hade ingen respekt!
 
Nu kan jag verkligen inte se den hästen någonstans. Den är borta! idag var hon läskigt lydig. jag behöver typ bara tänka att hon ska sakta av så gör hon det. banan är ju ganska isig så nu rider vi på ängen. SUPERBRA när man inte kan rida någon annanstans! Men men, hon var helt enkelt hur lydig som helst.. Vet inte hur det har gått till om jag ska vara ärlig. men jävligt bra var hon! :)<3 Sånna här pass glömmer jag bort tiden och kan rida hur länge som helst! :)
 
gammal bild :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0