Onsdag den 2/1

Idag funderade jag på om jag skulle ta och hoppa eller liknande, men Erika har inte svarat än.. Hatar när jag inte har planerat dagen innan. ^^ men men, hade utsläppet idag i stallet så hela stallet är iallfall fixat och klart. Så det enda jag behöver göra är ju att rida. :)
 
Jag har så mycket saker jag egentligen borde göra.. men jag har saker lite oklart, tex har inte min hovslagare sagt tid än på skoningen.. och det vill jag helst ha gjort innan vi flyttar, så jag håller tummarna för att han fixar tid. :)  Sen vill jag fixa annan design till bloggen. Sen måste jag fixa internet till Strömsholm, då jag inte har det i min bostad.. :/ och ja, sen är ju fortfarande inte packningen klar än.. ^^
 
Men men, ska ta itu med lite idag tänkte jag iaf packningen! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0