NYÅR

Min nyår spenderades med några av mina finaste vänner. Det blev dock inte så mycket party.. men vad gör det? Jag måste säga att det var vääldigt trevligt. Vi åt middag, drack, spelade spel och hängde mest. Super skönt att vara så nära hemma också. (Var ju hos jenny) Så det var inte så långt att gå. Däremot saknade jag några i mitt sällskap, men måste nog se till att träffa några innan jag åker till Strömsholm snart. Känns som jag inte träffat vissa på huur länge som helst! :)
 
Men men Nyår var väldigt bra och jag har inget att klaga på! :D Tack jenny för allt! :D
 
Outfit blev såhär..
Byxor från Gina
Linne från H&M
Kavaj från H&M
 
Sen hade jag volymemaster i håret och lockade det. Däremot så borstade jag ut lockarna så det blev lite mera flow i håret. Tycker själv att det blev ganska fint faktiskt! :)
Ser ju ut som jag blundar.. men men, jag bjuder på den! Här ser ni ju hur jag såg ut utomhus också ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0