Duktig Nix

Idag stog programridning på schemat! Nixa och jag var först ut i gruppen, Vi red en LB:2 (lång bana) På framridningen var hon lite frustrerad och ville inte ibland, samtidigt som hon var suuperfin! Så jag drev på henne framåt för att hon skulle slappna av och glömma bort att hon kan hålla på att fjanta sig. Det gick superbra ochpr hon blev finare och finare. 
 
Väl inne på banan var hon duktig och gjorde precis som hon skulle. Resultatet blev 65,5% och vi kom på en tredje plats. Inte illa! Jag är super nöjd över Nixa och känner att % var verkligen bra och kändes super rättvist. (Alltså en väldigt bra domare!) Det som gjorde att hon inte fick högre var att hon var bakom lod en hel del, och det håller jag helt med om. Bra start på dagen och slut på veckan! Älskade Nixie! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0