Det var då..

Sommaren när jag red Ally, det var då jag hittade "känslan" i min ridning tror jag. Det var då jag hade sån här "aha-upplevelse". Jag red för Agge nästan varje dag. Alltså jag kanske red helt okej innan också och fick några hästar att gå i form, men det var här jag verkligen kunde rida "bra" varje dag, då jag visste vad jag höll på med! :) Delar med mig några bilder. :)
 
haha, Ally är ju verkligen så jävla söt! Måste säga att det är ju synd att jag satt som en kråka.. men Ally var ganska fin iaf :)
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

finaste,sötaste,bästaste,gulligaste,snällaste och underbaraste hästen i hela världen + Tuffe,Casper,Tin-Tin och Emil!!!! :D

Kram Ida

2013-01-11 @ 19:56:06
URL: http://idahsttokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0