- Önskelista

Jag har ju aldrig riktigt känt mig speciellt fattig då jag är ganska duktig på att jobba ganska mycket.. ^^ Men nu försöker jag spara så mycket som möjligt så jag slipper låna pengar för min kurs här på Strömsholm. (Jag har ju alltså lite kvar, men dom ska främst gå till kursen!)
 
Därför försöker jag ju då att inte köpa så mycket nya grejer. Dessutom har jag ju Nix nu, vilket gör att jag köper mera åt hästen än åt sig själv. Innan har jag ju bara behövt tänka på mig lixom. ^^ aja.. detta vill jag ha! :D
 
Sånna här, fast svarta! JA Tack! Är massvis med människor som har sånna här på Strömsholm, blir lika avis varje gång jag ser dom. sjukt snygga!
 
Sen vill jag tatuera handleden med texten "Sisters". Då skulle min och Erikas text gå ihop, då det står "Twin" på hennes handled. :)
 
Sen finns det såklart tuusen andra saker också, som en till spooks väst, nya ridbyxor m.m. men men, någonstans måste man ju sluta ;) 

Kommentarer
Postat av: Julia

Då tatuerar vi oss tillsammans! Jag vill göra en till nämligen :D

2013-01-21 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0