Tisdag

Klev upp 6.30 för att ha morgonstalltjänsten. Även fast jag är ganska trött när jag vaknar så tycker jag det är riktigt skönt att ha stalltjänst på morgonen. Mockning och bara "koppla av" en stund. Dessutom ser jag ju så att Nixa mår bra också samtidigt. :)
 
Idag blev hoppdemot inställt (är typ som en hoppclinik) Varje Tisdag har vi nämligen ett demo i antingen hoppning eller dressyr. Nån gång ska vi ha islandshäst också. Så nu har vi ledigt fram till kl 10.00 Och sen blir det hoppträning för Anna-Clara. Hoppas att Nixa är lika duktig som igår. :) Igår blev hon dock riden av en annan i kursen på em då vi böt hästar. Och nixa var inte helt med på noterna där.. så vi får se hur hon är idag helt enkelt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0