Måndag

Första passet på Nix var kl 8.30 för Anna-clara. Vi hade bommar på böjt spår i alla gångarter och Nix skötte sig riktigt bra ! :) Sen var det dressyrpass lite senare på dagen. Då red jag Bunny (en tinkerkorsning) och Tina (en på kursen) red Nix. Nixa skötte sig bra, men hade dock lite svårt för att hålla galoppen.. men men, hon var ivf snäll och det är huvudsaken! :)
 
Hästen jag red hette som sagt bunny och är Martinas häst. jag är den 3dje i hästens liv som rider den. Innan har bara Martina och hennes tränare ridit den. Ivarjefall så var den väldigt rolig och rida och väldigt välriden, inte sådär tung som en del grova hästar kan vara utan väldigt lätt. Både för skänkeln och i munnen. dessutom var hon väldigt lättriden. Ska ha henne på torsdag också och rida lite bommar. :) trevligt! :)
 
Brist på bilder, jag vet! om ni vill se lite nya och fräsha bilder så har ni ju min instagram sofiaandersson93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0