Måndag

Morgonen började med ett markarbetes pass på nixa. hon var lite seg i början av passet, men efter ett tag kom hon igång hon var riktigt duktig! passet bestog av två bockar på böjt spår med 3-4 galoppsprång imellan och galoppavstånds bommar på C-volten. Har kommit på att jag tycker bockar är väldigt roligt att jobba med alltså! mina elever kan alltså vänta sig att det blir flera bock-övningar framöver! ;)
 
Sen på em red jag Bunny (Martinas häst) och Emmy red Nixa. Nixa betedde sig som en gris och stannade jätte mycket och vägrade gå. Mellan hennes lilla protester var hon dock jätte fin. men men hoppar inte Emmy tycker hon är hemsk bara. ^^ Med Bunny gick det inte lika bra som sist. Vi var inte riktigt i fas idag kände jag.. men men, så kan det ju vara ibland !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0