Lördag

Åkte till Slavsta och höll två lektioner, en för Maya och en för Alva. Båda var jätte duktiga! sen åkte jag vidare till Lagga och träffade massor med roligt folk! Fick se i tidningen Hästliv i Uppland på min text också. Tycker faktiskt tidningen var riktigt bra! Hoppas den fortsätter att leva vidare. :) sen höll jag lektion för Annelie och Calooha. Är så kul att se utvecklingen på en unghäst på några veckor sådär! :) Sen var det årsmöte och styrelsemöte. jag blev vice ordförande. :) Kul!
 
Sist men inte minst så höll jag och Annelie på med Fancy. :) Annelie satt upp på henne och eftrråt hade jag lite NH med henne. Tog grimskaften mellan benen för att se hur hon reagerade när hon "sitter fast" lite med rep. Vilket hon tyckte var jätte hemskt. Sötnosen blev jätterädd och skenade runt nåt varv innan hon förstog att det kanske inte var så farligt. sen kunde vi ta grimskaften på frambenen hur lätt som helst. Duktig! :)
 
Jätte söta Fancy när hon var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0