Helgens planer!

Fredag- Vara på Strömsholm, (dressyrpass på Nix & hopplära i teorisal) Sen vidare mot Enköping och köpa en tömkörningsgjord av en privatperson! Sen vidare mot Lagga och vara hemma, tvätta lite och chilla! Kanske tar mig ett bad också och njuter!
 
Lördag- Hålla lektion för Maya på Slavsta, Vidare mot Lagga, hålla lektion för Annelie och vara på årsmöte på Lagga! Sen på kvällen ska jag och Inez vara hemma hos mig och ja baka är väl ett måste? haha, annars ska vi bara njuta! :) Kuuul! :D
 
Söndag- Sova ut, sen vidare till Lagga. Kolla på Hella-träning. Kanske eventuellt rida någonting också. :) Vi får se!
 
Nixa blir riden av Martinas kusin, så jag behöver inte åka till strömsholm så tidigt på Söndagen! :) Awesome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0