varför just nu?

Blir irreterad.. nu har jag gått och blivit sjuk, och just den här helgen har jag verkligen inte tid att vara sjuk! Imorgon har jag iaf blivit tvungen att ställa in alla privatlektioner och sen har jag lejt ut mina julshowträningar till Johanna. Så imorgon har jag bara mina vanliga lektioner på Sigtuna. Dom vill jag verkligen inte till alla pris missa. Sista gången innan julen betyder gymkhana! och ja, jag vill inte missa det helt enkelt!
 
Så det blir att ta massvis med alvedon och klara av dagen, Söndag är dock lite värre. Då måste jag ju rida, showa och vara allmänt glad och igång hela tiden.. Hoppas att febern går ner! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0