Min dröm

Tänk er att jag skulle bo i ett fint litet hus.. det vill säga lättskött och inte för stort, men endå väldigt fint och hemtrevligt! Sen skulle jag ha ett eget stall, med ridbana och ridhus. Här skulle jag kunna ta hem hästar. Rida till, eller rida in. Även ha lite tävlingshästar och här på min anläggning skulle jag kunna ta emot elever att komma och träna. Självklart skulle jag vilja ha min syster Erika boende ganska nära som också kunde ta hand om nån häst kanske och ha denna verksamhet tillsammans med mig. 
 
Guud vad kul det skulle vara.. nån gång ska jag iaf flytta till nåt litet med ett litet stall iaf... :) Sen kommer jag nog inte ha råd med allt fint och ridhus och grejer.. men om jag kommer halvvägs är jag nöjd endå! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0