Massa nyheter!

Oj idag har det hänt mycket- tycker jag! Allt kan jag tyvärr inte skriva, men lite kan jag skriva iaf. kan ju säga att min chef är bäst! För det första har jag fått två träningstillfällen på en ridskolehäst för Svante Johansson. Kostar 1200kr för två pass. Så snäll! Svante Johansson är A-tränare och varit landslagsryttare, vunnit EM för unghästar och gjort massvis med bra saker! Ska verkligen bli kul att träna för honom! Det är hoppning då som gäller! :D Behöver all träning jag kan få inför SRL2 ! :D
 
Sen fick jag några fler biljetter till RGB cliniken! Dock inte så många som jag egentligen önskat. men bättre det än inga alls. Verkligen snällt av henne att jag fick några stycken till några ryttare. Har dock bara tre stycken ungdomsbiljetter just nu.. Så jag funderar fortfarande på vilka som ska få dom! :) Ett lyxproblem är vad det är!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0